.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سند چشم انداز با برنامه 5ساله شهرجویبار ترسیم میشود

شمال نیوز: دکتر بخشی در حاشیه مراسم معارفه خود در نشستی با خبرنگاران گوشه هایی از برنامه های مدیریتی اش را در منصب جدید بازگو کرد.
به گزارش شمال نیوز؛ شهردار جویبار در این نشست با بیان اینکه در حوزه علم مدیریت شهری دو بحث مطرح می باشد گفت : در بحث اول کارشناسان معتقد به ساخت و آراسته کردن شهر برای داشتن مردمی فرهیخته و شهری ایده آل می باشند و در بحث دوم کارشناسان مطرح می کنند که باید مردم شهررا با مسایل فرهنگی آشنا ساخت تا به شهری آیده آل برسیم و ما در شهر جویبار معتقد به نظریه دوم هستیم تا جویبار را به مدلی در منطقه مطرح کنیم که الگویی برای همگان باشد.
دکتر بخشی با تاکید بر رویکرد فرهنگی امور در شهرداری جویبار اظهار داشت: شورای چهارم در شهر جویبار شورایی فرهیخته می باشند که به کمک آنها شهری خلاق، توانمند با شهروندانی فرهیخته  با سبک زندگی ایرانی اسلامی در کشور ارایه خواهیم داد.
دکتر بخشی با اشاره به اینکه تا پایان سال احیا وظایف ذاتی در شهرداری را خواهیم داشت گفت: انتظار می رود با این وجود با ارایه خدمات مطلوب در شهر، شهری آراسته، نظیف تحویل مردم دهیم. شهردار جدید جویبار افزود: در برنامه خود برای شهر جویبار ابتدا به سراغ طرح هایی خواهیم رفت که نیازمند اقدامات عاجل دارد. وی طرح ساماندهی جمعه بازار جویبار را یکی از طرح هایی دانست که نیازمند اقدامات فوری برای رفاه حال شهروندان جویباری است.
بخشی  گفت:دراستراتژی جدید جمعه بازارجویبار تبدیل به مدلی معنادار که الگوی تمامی شهرهای دارای بازار فصلی هستند تبدیل خواهد شد.وی آراستگی ورودی شهر، ساماندهی مشاغل ورودی شهر، ساماندهی آبهای سطحی، ساماندهی زمین چپکرود را بخشی از برنامه های خود در شهرداری جویبار دانست و در ادامه بیان داشت:جویبار در آینده بستر اتفاقات خوشایندی چون گردشگری، سلامت و اوقات فراغت خواهد شد.
وی افزود: در شهرداری با همفکری، همدلی و همراهی شورای محترم شهر ، مردم فهیم جویبار و مسوولین، شهری در خور و شایسته همشهریان جویباری خواهیم ساخت که در این زمینه سند چشم انداز با برنامه 5 ساله شهر را ترسیم خواهیم کرد و بودجه ریزی را متناسب با برنامه خواهیم داشت. دکتر بخشی با بیان اینکه از تجربه و تخصص خود در شهرداری به نحو احسنت بهره خواهم جست و ساماندهی نیروی انسانی را از اولویت برنامه هایم قرار خواهم داد گفت:در فرصت خدمتگزاری با نگاهی ولایی خدمات ارزنده ای را به شهروندان جویباری خواهیم داد.
وی ضمن تشکر از اعتماد شورای شهر به خود بیان داشت: اعتقادم بودن در کنار مردم برای آشنایی با توقعات آنها در برنامه ریزی ها شهری است.
 دکتر بخشی افزود: در شهرداری به عنوان یک نهاد خدماتی با استفاده از ادبیات و همکاری مردمی مدل خوبی را ارایه خواهیم داد.
گفتنی است شهردار جویبار دراینده نه چندان دور برنامه های خود در شهرداری را تشریح خواهد کرد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.